mandag den 7. juli 2014

Store oprydningsdag

Første dag i ferien er store oprydningsdag i syværelset. Der skal gøre plads til at jeg kan studere. Derfor dukker der ting frem fra gemmerne, som jeg er eller næsten er, færdig med.

To punge røg på ETSY i går. Den ene har ligget og samlet støv længe. En Candy wrapper pung som er lavet af mønstre fra gamle blade og den anden er lavet af et vintage-Europakort. Jeg synes faktisk selv de er ret cool.





Jeg har ikke lavet pungene længe. Jeg tror, at jeg vil begynde på et par stykker her i ferien. Alle min Anders And punge er røget som varmt brød. Både til USA og Australien. Og Anders And blade har jeg masser af. 
Nå nej. Måske jeg lige skal vente lidt. Ellers går den der oprydning vist lidt i stå.

Ups. Der kom regnen. Så er der ingen vej udenom...................






3 kommentarer: