fredag den 4. juli 2014

Ferie................

Så er det ferie og tid til at gøre alting langsomt. YES. Tid til at rydde op og rode igen, tid til at hygge med familien og hygge alene, tid til syning og lave krimkrams. Tid til at tage ud og se ting, - og til at blive hjemme og ikke se noget som helst. I LOVE IT

Jeg har derfor fået tid til at skrive på bloggen. Så her kommer der lige billeder af det jeg har puslet med de sidste måneder. For at starte med det aller nyeste først. Så har jeg opdaget noget nyt på ETSY. Cake toppers. Det vidste jeg ikke hvad var, men det ved jeg nu. Pyntefiduser til kager er det. Så det måtte jeg også prøve. Her er mine foreløbige bud på den slags.






Jeg ved godt at jeg kører i ring med de ugler, men jeg kan ligesom ikke lade være. Så sådan er det bare.
Så et par ugler på sky er det også blevet til.





Og så en sidste slags ugler. 







Følg linkene under billederne hvis du vil se mere i min shop på ETSY


Fortsat dejlig sommer




1 kommentar:

  1. Very interesting blog. A lot of blogs I see these days don't really provide anything that attract others, but I'm most definitely interested in this one. Just thought that I would post and let you know.

    SvarSlet