tirsdag den 8. juli 2014

Before and ever after.

Refashion er en skøn ting. Jeg føler mig både meget miljørigtig og super heldig, når jeg lykkes med mit projekt. Det synes jeg, at jeg gjorde denne gang.
Forleden dag tog jeg en dyb indånding, slog døren op til min 15 år gammel teenage søns værelse, styrede lige henimod hans klædeskab og rev lågen op.

"Hvad for en af de her klæderstykker går du ikke med" spurgte jeg.

Så fik jeg en orange/rød, kedelig, stor og helt almindelig t-shirt. Cool, - den kan jeg bruge tænkte jeg. Så efter et par dages arbejde har jeg nu afsluttet projektet. Selv sønnike synes det er lidt vildt at hans t-shirt er blevet så anderledes at han slet ikke kunne kende den igen.




En helt almindelig t-shirt som er herre størrelse L ( Jeg er M så størrelsen skal fixes )


På en plastikpose i badeværelset dryssede jeg klorin over trøjen. For at få dråber i stedet for en stor plamage, holdt jeg to fingre over hullet på klorin bøtten så der kun kom lidt ud af gangen.


Så er trøjen klippet og syet som vist med de sorte streger. Ca 2-3 cm hele vejen rundt.




Jeg lagde den helt almindeligt op forneden.




I halsen syede jeg et sort bånd på retten og vendte det rundt som du kan se på billedet nedenunder.




Jeg ved godt at det ikke er den rigtig måde, at sy kantebånd på. Få der er rå kanter på indersiden. Men pyt. Jeg er den dovne skrædder. 


Så det endelige resultat. Voila.........Den er da blevet fin. Jeg tror jeg skal op i det skab igen.



I LOVE REFASHION









9 kommentarer:

  1. Den blev da rigtig god faktisk. Skide god ide. Tak for tippet.

    SvarSlet
  2. Selv tak. Dejligt at der er nogle der læser med og kan bruge ideerne......God sommer

    SvarSlet
  3. very nice idea thx for shering

    SvarSlet
  4. That is an extremely smart written article. I will be sure to bookmark it and return to learn extra of your useful information. Thank you for the post. I will certainly return.

    SvarSlet
  5. Easily, the article is actually the best topic on this registry related issue. I fit in with your conclusions and will eagerly look forward to your next updates. Just saying thanks will not just be sufficient, for the fantasti c lucidity in your writing. I will instantly grab your rss feed to stay informed of any updates. web development with wordpress

    SvarSlet