lørdag den 15. februar 2014

Film og blog - Super inspiration

Jeg er simpelthen nødt til at gøre lidt reklame for en pop-artkunstner, hobbybutik-ejer, møbel-maler, underviser og ja,- kugleskør og vanvittig kreativ person jeg kender. Mille-maj Egbo.

                                   Her finder du internetbutik, blog og pop-artskolen

Jeg tror jeg har lavet reklame før for hendes malerier, men nu er hun begyndt på noget nyt og smart.



Med både fysisk shop og internet butik , hvor du kan købe maling, spraymaling, hama-perler, kunsthåndværk, malerier, perler, hobbymaterialer og meget andet, så laver hun nu også film, hvor hun viser hvordan du maler et dødsygt stykke møbel med noget helt særligt maling.


Hun har også travlt på de sociale medier, så derfor får du lige et link til hende hjemmeside. Her er en masse inspiration at hente...Jeg har for øvrigt selv været på kursus for nyligt og gik hjem med 3 malerier jeg fik lavet på to dage. Og jeg fik en masse gode teknikker med hjem. 
Smut ind forbi hendes hjemmeside og se filmen fra hendes malerkursus. Det er SÅ sjovt.


Her er to af de billeder jeg fik lavet. Farverne er ikke så gode. Men det er bare for at vise, hvad en totalt nybegynder kan nå at lære. 

I får lige et par af Mille Majs egne billeder også her:









Håber I blev inspirerede til at male billeder eller møbler. God fornøjelse





1 kommentar:

  1. Flotte billeder. Kan godt være man kan lære det, men gætter nu alligevel på at det kræver bare en smule talent :-)

    SvarSlet