lørdag den 25. januar 2014

Ny blog med ideer til undervisning

Jeg ved, at jeg har læsere der er interesseret i ideer til undervisning. Så her er en ny blog der måske kan interessere jer.
Det er min super energiske og flittige kollega, der er klasselærer i en 1. klasse. Bloggen hedder Rikkes-Classroom
Rikke har det hyggeligste og mest inspirerende klasseværelse, som jeg nogensinde har set. Hun udvikler og afprøver ideer og metoder for at opnå den bedst mulige undervisning for alle børn. Her gad jeg godt gå i skole. 
















Her er blot et lille udsnit af de billeder du kan finde på bloggen. Der er allerede en del ideer til mange fag og projekter, på trods af at bloggen er ny. Og hvis jeg kender Rikke godt nok, så vil du fremover kunne følge med i en undervisning i rivende udvikling.


Nysgerrig ? Så læs mere HER. God læselyst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar