tirsdag den 28. januar 2014

Gratis mønster lige til at downloade

For længe siden lavede jeg en ugle til et bogmærke. Jeg fik aldrig rigtig brugt det eller taget mønsteret med på arbejde, så børnene kunne sy det.
Nu forærer jeg ideen (og mønsteret) til dem der har lyst til at sy det.










Jeg har rodet lidt rundt med DROPBOX og vist nok lavet en mappe med møstre, jeg kan bare ikke finde ud af at gøre det offentligt. Her ligger mønstre fra bloggen.
.
Mønstrene er alle nemme og kan sagtens laves sammen med børn. Det er nemme håndarbejdsideer der kan laves på et par timer.


I kan finde mønstre på filt-spejlæg, filt-madder, filt-is, et kødben-bogmærke og en mariehøne-bogmærke ved at gå op i menuen DIY og scrolle ned til billederne. Her er links via Google drev.

Jeg er igang med en oprydning og sortering af ideer og mønstre, så der kommer nok lidt flere ting i mappen i den kommende tid. Så er du interesseret i ideer til håndarbejde med børn, så følg med på bloggen. Måske du finder noget du kan bruge.













2 kommentarer:

  1. Lån tilbud med ingen kredit check, 100% garanteret for alle!

    Dette er for at meddele offentligheden, at Universal Mortgage & Financial Home (UMF) er åbnet, og mulighed for at alle der har behov for økonomisk hjælp. Vi giver lån til alvorlige minded enkeltpersoner firmaer og virksomheder, der har behov for finansiel bistand enten af ​​personlige eller for Business formål på en lav rente på 2% for et minimumsbeløb på 20.000 (USD) (EUR) (DKK) og et maksimalt beløb på 900 mio. Kontakt os i dag på: jamesrussell0147@gmail.com

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt se, det er et gammelt indlæg jeg lige faldt over... men hvor er den bare fin, den ugle. Den er jeg vidst nødt til at lave!!

    SvarSlet