onsdag den 22. januar 2014

Fra OVER size til bare almindelig

På gulvet i mit syværelse lå jo alt det tøj, som jeg havde hevet ud af skabet for noget tid siden. 
Flere bluser kunne faktisk fixes ved bare at ligge det lidt ind eller lidt op.
Det var så planen med en army-grøn striktrøje, som var meget for stor. Der skete bare det, at min datter på 17 år fik øje på den og ville have den. Men hvad kan du bytte med min pige, - sagde jeg til hende ?
Og så kom hun slæbende med en mærkelig STOR trøje, som var moderne for nogle år siden, hvor alle bluser skulle være helt vildt store. Så her får du lige en DIY fra mig til dig. 
Gad vide hvem der opfandt de her flagrende gevanter ? Det giver jo ingen mening at gå rundt, med så meget stof flyvende efter sig. Og hvorfor falder jeg også for den slags trends, når det helt tydeligt, ser vildt dumt ud. 





Det er faktisk ret nemt, at sy den om. Du finder bare en t-shirt som passer dig og ligger den oven på trøjen. 
Klip det overskydende af og sy den sammen. Jeg fandt en grøn lynlås som jeg syede i, ned i foran. Og så var der ny bluse, nu i en mere slim udgave.....



2 kommentarer:

  1. Skide vaks!! Jeg kan nu godt lide de store gevanter, tænker at de skjuler min delle på maven...

    SvarSlet
  2. Jovist, men kan de ikke blive for store ? Hæhæ Nå men måske er det bare fordi jeg elsker at klippe i stykker og sy sammen for tiden.

    SvarSlet