søndag den 22. december 2013

Last minute til-og-fra kort

I denne travle juletid, hvor gaver skal pakkes ind, er det nu meget rart at sætte sig ned og være lidt kreativ ind imellem.
Det er hyggeligt og mere personligt med hjemmelavede til og fra kort. Og billigt. Nogle af dem du kan se på billederne nedenfor har jeg lavet for år tilbage. En ordenlig stak, så jeg ikke behøver at købe det. Det eneste jeg du skal bruge er lim og papir og nogle ugeblade eller reklamer. Man kan også bruge glansbilleder, glimmer og klistermærker, men så er det vist også det....












Det sidste jeg vil vise, er et til og fra kort min datter har lavet til mig. Ved at ligge et billede af en gris ovenpå et stykke pap, har hun med en nål, prikket hul hele vejen rundt. Man kan evt sætte det billede man vil bruge, fast med tape. Til sidst har hun pyntet det med perler, palietter og bånd. 

Nemt og super fint resultat....




Rigtig glædelig jul til alle kreative derude. 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar