søndag den 29. december 2013

Gør klar til et nyt kreativt år



Nu ved jeg, hvorfor jeg har gemt de bestik-skuffeindsatser, som min kæreste har købt i IKEA til 4 kr stykket. 





Jeg besluttede mig til at bruge en dag, på at ordne mit sy-værelse. Jeg har ideer, som jeg vil arbejde mere på i det nye år og det kræver plads og orden. Der må ikke være for meget rod for, at få tankerne på gled og plads til at arbejde.

Derfor gjorde jeg sådan her med min skuffer. Den værste var den med bånd og snor. Hjælp!




Det tog lidt tid, - indrømmet, men så blev det også flot. Så flot at jeg nu har helt lyst til at komme igang med alt det kreative..... Der skete jo det, som der nogengange gør, når man rydder op.
Jeg fandt en masse jeg havde glemt jeg have :-D



Bemærk IKEA indsatsen til 4 kr til højre i skuffen. Den er skabt til ruller der vælter rundt.


Jeg vil lige løfte sløret lidt for et af mine nye projekter....

Jeg holder jo af at sy med børn, så derfor har jeg tænkt,- hvorfor ikke bruge det som jeg har lært igennem tiderne med mit arbejde på skolens syværksted.
Jeg er derfor ved at lave DIY-sy selv kits til børn.

Den første som der kommer i handlen i det nye år er 


TRUT TRUT TRUT TA DAAAAAA


Mere om sy-kittet og hvad det kommer til at indeholde i det nye år.


Rigtig godt nytår til alle mine blog-læsere...







1 kommentar:

  1. Wow. Tænk hvis jeg fik sat sådan orden på mit syrum! Det ville nok tage noget mere end en dag.
    God ide med sy-kits til børn. Jeg har en pige som elsker den slags. Hun fik et origami-sæt fra Panduro til jul og har lavet de første fem figurer allerede.

    SvarSlet