søndag den 17. november 2013

Nu det jul igen og nu det jul igen....

- Og jeg syr julepynt så det batter.

Jeg er som altid i julehumør længe før december. Så mit sy-værelse er fyldt med julegrise og filtophæng mm.





 
I år har jeg tænkt mig at tage på julemarked og skal afsted den 15. december
Jeg har især haft det hyggeligt med at sy bambier og julegrise. Dem er jeg allerede begyndt at sælge af på ETSY.

Jeg var inde i en toplækker boligindretningsbutik i Malmø i går og er vild med en tjekket og ensfarvet julepyntning, som jeg så der. Det er bare ligesom om, at jeg altid ender med en farverig og fuldstændig kaotisk julepyntning og sådan er mit hjemmelavede julepynt altså også.
Jeg elsker pynt der får mit til at trække på smilebåndet. Så hermed er lidt hyggelig og kaotisk for-jul givet videre....


Glædelig jul

Ingen kommentarer:

Send en kommentar