onsdag den 9. oktober 2013

Hvad er der med dem?

Jeg prøver at lade være med at lave ugler. Der må da være nogle andre dyr eller figurer, som i mig kan afløse uglerne.
Det er bare ligesom om, at når jeg har lavet et par produkter UDEN ugler, så vender jeg tilbage til uglerne.

Måske er det deres øjne der ser så hyggeligt på en, eller også er det bare mig der ikke er så skide opfindsom alligevel ?

Nå men i hvert fald, så kommer lige her en sød ugle (hæ hæ ) uro til børneværelset.

Colorful owl mobile - kids decor, baby mobile, nursery mobile

                                                    Se flere billeder her



Ha´en god dag................

1 kommentar:

  1. Den er da også bare så fin Heidi. Jeg er dog kommet mig over ugle-bølgen, men det er nok fordi der pludselig kom så mange grimme ugler (kan man sige det)..
    Denne her måtte også gerne hænge hos Emil :)

    SvarSlet