tirsdag den 22. oktober 2013

Halloween

Så er det snart halloween. En tradition der jo egentlig ikke er særlig dansk. Og jeg må indrømme, at jeg for 10 år siden syntes, at det gik lidt over gevind.
Men, men, men jeg er blevet grebet af vanviddet. I kraft af, at vi fejrer det på mit arbejde og hvert år har et sted imellem 500-600 børn og forældre til spisning.
Udklædte, med kagekonkurrence, bedste udklædte og optog af uhyggelige børn og voksne.

Så forberedelserne er på sit højeste....
Årets tema til vores optog er : Hekse og troldmænd. Derfor har jeg i de sidste par dage sammen med en god kollega, fundet klamme ting til syltetøjsglas. Vi skal have nogle troldmænd og vanvittige videnskabsmænd, der kommer trækkende med et forråd af ingredienser til heksebryg.




 
Glassene er flydt med edderkopper, slanger, mus, en hjerne, dukkearme og ben.
Etiketterne er fundet på pinterest.
Du kan følge mit Halloween-board HER
 

3 kommentarer:

  1. Jeg elsker Halloween :) Jeg synes "hjernen" er vildt godt lavet - hvordan har du lavet den??
    Sidste år pyntede jeg og ungerne op til Halloween fest hjemme hos os - måske du kunne finde lidt inspiration til dit Halloween board
    http://pennnylane.blogspot.dk/2012/11/et-forsinket-halloween-indlg.html
    Kh. Pennie :)

    SvarSlet
  2. Hej Penny. Hjerne er af plastik, så den er ikke hjemmelavet.
    Men på selve dage, køber vi en medisterpølse og lægger den i lidt rød frygtfarve.
    Så det kommer til at ligne tarme ;-D

    SvarSlet
  3. Hej Heidi. Jeg er helt vild med dine Halloween-forberedelser! Jeg tror jeg vil bruge dit indlæg til inspiration til den 31.;) Hilsen H.

    SvarSlet