søndag den 1. september 2013

Skolestart

Skolestart er for mig nye børn, nye ideer og en masse bolde I luften som endelig er ved at lande.Et nyt år i børnehaveklassen og skolefritidsordningen er begyndt og jeg har kastet mig over nye ideer.
I år er jeg især blevet inspireret til at sy ting til klassen som dekoration, men også noget der kan anspore og motivere til at lære.

Det første jeg vil vise jer er min tal-fugleranke.


 
 

Tit så fylder talkort og alfabetet så meget i klassen. Det her var et bud på tallene fra 1-10 på en anden og hyggelig måde. 


En anden ide, som jeg er begyndt på, er flagranker med tekst.


Flag til klasseværelset
 
 
Men jeg har også lavet et par stykker med det engelske ord READ
 
 

School decoration, Classroom decor, Back to school, Fabric banner, Bunting banner, Green, purple
 
Der er flere forskellige slags på min internet butik på Etsy. Tryk på linket ovenfor, hvis du vil se mere.
 
Og så har jeg lavet et par ugler som dekoration til børnehaven eller børnehaveklassen eller måske bare til børneværelset derhjemme til boghylden.
 
Wisdom owl pillow, Classroom decoration, Back to school plush toy
 
 
 
Rigtig god søndag.............symaskinen kalder :-)
 

1 kommentar:

  1. Sikke nogle lækre ting. Jeg elsker din nytænkning af klasserummet. Det er super inspirerende for sådan en lærerstuderende som mig :)

    SvarSlet