torsdag den 3. januar 2013

Skyerne er over os

Som med ugler, sådan har det også været med regnskyer et stykke tid. Trenden med skyer er i hvert fald at finde på ETSY og i mange bolig- og ugeblade.

Jeg har været hoppet med på bølgen med mine regnskyer i filt med regndråber i forskellige farver. Pudebetræk med skyer. Jeg er bestemt ikke den eneste der syr dem. Det er jo blot et spørgsmål om stil og smag.


Applique cushion cover -  pillow case, Cloud with raindrops Se mere her



SALE 20% Colorfull cloud with raindrops, nursery decoration, mobile Regnsky








I går fik jeg en forespørgsel fra en ung mor i USA. Hun ønskede at købe 3 filtskyer bare uden regndråber. De skulle kunne hænge selvstændigt alle tre. Hvordan hun præcis skal bruge dem, ved jeg ikke. Men ideen er da sød som dekoration på et babyværelse eller som pynt i børnehavens/vuggestuens soveafdeling.
Super ide. Jeg kunne straks se det for mig.
Så jeg er igang med at sy skyer og som det så ofte sker med mig, så kan jeg ikke nøjes med at fokusere på en ting.
Jeg fik også lige en ide til en lille ranke med små skyer til et vindue...

1 kommentar:

  1. Hvor er de bare søde.. Jeg elsker skyerne, men derimod er jeg så træt af ugler :)

    SvarSlet