mandag den 8. oktober 2012

Er vi trætte af ugler?

Tja....det er da vist ved at være en gammel nyhed, at ugler er et stort hit. Jeg skulle måske skrive VAR, for det er som om, at ræven eller den brune bjørn eller vaskebjørnen måske er ved at overtage...
Men jeg synes stadig at ugler er skønne....
Derfor har jeg kreeret endnu en ugleuro......


Colorful owl mobile - kids decor, baby mobile, nursery

Den kan du som de forgående dage, se flere billeder af, - på ETSY.

Kig forbi, så skal jeg tilgengæld love, at nu er det ved at være slut med uroer....







3 kommentarer:

  1. Nej, hvor er den sød! :) Jeg er altså også stadig vild med ugler - de må gerne blive længe endnu :)

    KH Marie

    http://mariessyslerier.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Kan man blive det..?

    De er skønne dine uroer. Rigtig kære...

    SvarSlet