torsdag den 27. september 2012

Efterårssnue

En lille efterårssnue kan måske være udemærket, i en ellers totalt travl hverdag.
Dagen i går tilbragte jeg på sofaen under dynen, med køkkenrullen, hovedpinepiller og computeren. Jeg fik surfet internettet tyndt og da Miss Marple var ved at slå mig langsomt ihjel af kedsomhed, fik jeg kigget på de billeder som jeg har lagt ind for længe siden, men som jeg ikke lige har gjort noget ved.

Det fik jeg så gjort i dag og lagt lidt varer i butikkerne....

Her er lidt nye nøgleremme/nøglesnore i black og white stil....Faktisk trænger jeg selv til en  ny, men nu er de lagt på Amio, så må jeg lave en til mig selv på et andet tidspunkt.
Mangler du en ny nøglekæde eller skal du bruge en lille værtindegave, så kan du finde dem på linket under billedet.


 
 
 
 
 
En ugleuro blev færdig i dag. Jeg har prøvet at sy en lille gren som uglerne hænger i, - og den blev da meget sød. Super til et børneværelse eller over puslebordet.
 

Find den på
 
 
Nu er det ved at være hyggehåndarbejdsvejr...Mere er på vej

1 kommentar:

  1. hej, det er et rigtig fint blog du har, de er rigtig sød, dine uglerne :0); jeg skriver min blog på tysk og danks og vil glade mig, hvis du kigger forbi, jeg har en konkurrence på min blog, du skal bare skrive en kommentar, gerne i dansk og så få man flere lodder, hvis man deler på facebook eller bliver læser. mange hilsener fra pandrup
    ulrike

    SvarSlet