mandag den 13. august 2012

Så lærte jeg det...

Blev færdig med en taske i weekenden og ville sætte den til salg på ETSY.  Som nogen måske ved, så er det en international salgshjemmeside, så mit skoleengelsk bliver pudset godt og grundigt af, når jeg skal kreere en tekst om mine produkter.
Af og til, må jeg "låne" eller skal vi sige lade inspirere af andre og se hvad de skriver.
Så i dag har jeg for eksempel sat en Hobo taske til salg..
Anede ikke at der var noget der hed det. Men det ved jeg nu. Så fra nu af vil jeg til at sy nogle flere Hobo tasker...de er nemlig gode at have. Kan bruges til mange formål, er gode at ha´ i mange forskellige farver.
Se mit lidt hippi-agtige forslag til en hobo taske.....Totalt flip

Large Hobo shoulder bag in rainbow color - Bohemian

Large Hobo shoulder bag in rainbow color - Bohemian

Se flere billeder her



Hobo is a handbag and accessories brand founded on the principles of creativity, originality and quality. The hobo bag is a style of handbag or purse that is typically large and characterized by a crescent shape, a slouchy posture and a long strap designed to wear ..

4 kommentarer:

  1. nøj den er flot!! Held og lykke med salget!

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away, hvor man kan vinde 2 lækre skønhedsprodukter(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/08/give-away-nr-9.html

    SvarSlet
  3. Fed taske jeg er totalt vild med stjeren du lige har brudt alle striberne med også har jeg noget med de glade farver ;)
    -og held og lykke med salget
    Kh Mette

    SvarSlet
  4. Tak for jeres søde kommentarer...Jeg er selv vild med farver. Var bare lige i tvivl om den var lidt for flippet.

    SvarSlet