søndag den 5. august 2012

Candy wrapper mani

Min sommerferie-mani har i år bestået i, at flette ugeblade og reklamer til punge/tasker. Mine fingre er ømme og neglene slidt, men pludselig så elsker jeg weekenden, hvor der kommer reklamer i postkassen.

Candy wrapper purse, clutch

Candy wrapper purse, clutch

Candy wrapper purse, clutch

Candy wrapper purse, clutch


Candy wrapper purse, clutch


Faktisk så har jeg opdaget, at jeg nogengange helt glemmer hvad jeg har læst i, fordi det jeg i virkeligheden koncentrerede mig om, var farverne i bladet.

De fleste af mine tasker bliver lagt på Etsy, men enkelte som henvender sig mere til det danske marked kommer på min lille butik AMIO.
F.eks så har jeg lavet en taske med vejkort, med dansk tekst....Den kommer på Amio i dag...Du kan se den her.
Jeg synes den er sjov og jeg kan blive ved med at få øje på små firkanter med sjove steder..


Flettet taske

Flettet taske



4 kommentarer:

  1. flotte tasker :)

    kan se du har et problem med faste læser

    se her

    http://belladotte.blogspot.dk/2012/07/faste-lser-tilbage-igen-lsning.html

    SvarSlet
  2. Hej Helle...Tak for tippet. De er tilbage :-)

    SvarSlet
  3. Hold da op, hvor har du været flittig Heidi! Leger selv med flettede tasker med jævne mellemrum og ved, hvor mange timer, der ligger i hver taske! Wow :-)

    SvarSlet
  4. De er fileme flotte. skønne farvekombinationer.

    SvarSlet