søndag den 13. maj 2012

Hjælp i haven på Mors dag

Pause i græsslåningen

Normalt går jeg ikke så meget op i Mors dag og deslige...Tænker at jeg får kys og kram i det daglige fra mine søde børn, der giver mig den kærlighed jeg har brug for...
Jeg skulle dog overraskes i dag, med hjælp i kolonihaven, fra min teen-age datter der normalt bor inde i en hule på hendes værelse. Hun læser og laver lektier og kommer kun ud til spisetid.
Idag fik jeg både slået græs og lidt hjælp med gasbrænderen. FANTASTISK !!!


Da jeg kom hjem, var der  blomster og chokolade på bordet i entreen fra begge børn.

Blomster på mors dag
Og for at det ikke skulle være nok, så bagte Frederik Rabarberkage og cyklede til købmanden efter piskefløde, så vi kunne få flødeskum til. MUMS***

Det har være en dejlig dag med mange overraskelser og hygge i det gode vejr.

What more can I wish for ???









Ingen kommentarer:

Send en kommentar