onsdag den 9. maj 2012

Billedkunst i naivt perspektiv




 




 




Jeg har fundet nogle gamle, ikke helt færdige malerier frem og malet lidt på dem i de sidste par dage.
Har den slået kuk kuk for dig, - spørger du måske?
Tja det kunne da godt se sådan ud..Man kan da i hvert fald godt se, at jeg arbejder med børn. Er meget inspireret af deres måde at farvelægge på og helt ignorere størrelse og perspektiv.
Men jeg havde helt glemt hvor afslappende og behageligt det er, at male......Og så kan jeg godt lide billeder med lidt "kant" hvor man griner eller UNDRES !!!
Jeg er altså ikke til det pussenussede.....

De næste 5 arbejdesdage på skolen står i emne-ugens tegn...Og jeg fik syværkstedet. Jubiii Det er jeg frem til...vi skal lave så mange lækre ting, der skal sælges til fordel for indsamlingen til et børnehjem i Tanzania...
Der kommer nok sjove billeder fra det i de næste mange blogindlæg...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar