torsdag den 17. maj 2012

Bamsebjerget

 Emneugen er vel overstået på skolen og trætte hænder kan holde velfortjent fri. Børn fra
0.-6. klasse har syet bamser i forskellige størrelser og de blev solgt på markedspladsen den sidste dag.
Hovedsagligt til dem selv, da de kom sådan til at elske dem.



Bamsebjerget som det så ud, imens der blev produceret.

Mønsteret på den store bamse, fra STOF OG STIL blev brugt flittigt af de øvede små syfingre. Flere har syet bamsen før, på mit syværksted i SFO, så de var ved at dø, for at få lov til at sy den igen i alle vores fleecerester.
Jeg havde forsyet en model og klippet en del af stoffet ud, så de kunne komme igang med det samme.
Se bare nedenfor, hvor flotte de blev. Bamserne herunder er syet af børn fra 1. klasse op til 5. klasse.
Vi havde travlt, min kollega og jeg, med at hjælpe, men det var det hele værd.






4 kommentarer:

  1. de var så søde de bamserog flottere i virkeligheden, så godt med alle de farver, min svigermor ville så gerne eje en, men de var alle reseveret , det kunne jeg jo nok godt forstå, Freja som er startet i mini vil så gerne prøve at sy sådan en, har sagt hun må holde sig til syværkstedet, så kan det være at hun en dag kan få lov, overvejer at tage i stof og stil for at købe mønstret.

    SvarSlet
  2. Hvor er de da skønne, tror heller ikke jeg ville kunne nænne at komme af med min hvis jeg havde syet en.
    KH Charlotte

    SvarSlet
  3. Sikke nogle skønne bamser,super godt gået af ungerne OG de tålmodige voksne :)

    SvarSlet
  4. WOW så flinke barn! Blir bare så glad av fargene. Jeg er imponert!

    SvarSlet