tirsdag den 17. april 2012

Yihaaa

"Jeg er en glad lille cowboy, fra Texas prærieland
at ride og kaste med lasso ,er det jeg allerbedst kan"


Her er en hurtig lille ide, til temafesten eller børnefødselsdagen, med Cowboy og indianere-tema.
Lav en flagranke til at pynte op med. Her  har jeg lavet en sherif-ranke skrevet med bogstaver der er sådan lidt sherif-agtige.....
Man kunne jo også skrive WILD WEST - RODEO - SALOON  eller hvad der nu passer. Jeg googlede en masse ord ala Wild west og clipart, - her fandt jeg en masse ideer til flagene.

Flag til cowboy-fest

Flag til cowboy-fest


Klip i ensfarvet bomuldsstof romber og tegn dine motiver på. Giv dem en gang med limstiften og fold stoffet sammen med en snor eller et bånd imellem. Nemt nemt nemt......


Ingen kommentarer:

Send en kommentar