lørdag den 21. april 2012

De sidste par dages søgeod

Efter et par dage med sygdom, har jeg nu kigget på min blog, for at se besøgstal og hvilket søgeord der er blevet brugt.
Det plejer at være noget som, -sy i filt, sy med børn, hobbyideer og så videre.....
Denne morgen er dog noget anderledes idet en læser af min blog har fundet vej via søgeord som Hæklet bodybuilder og Bølge dragter . Hm hm, så kan man da lige gå og tænke lidt over det???
 
 
God lørdag til alle......også lige fra hunden Harry, den lummerfis.
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Det er sjovt med de søgeord. :-) Den anden dag var der én, der var kommet til min blog ved at søge på 'pinligt værelse'... Jeg ved ikke helt, om jeg skal tage det personligt. ;-)

    SvarSlet
  2. Ha ha....ja det lyder sgu godt nok spøjst?! Det sætter da virkelig gang i fantasien.

    SvarSlet