torsdag den 12. april 2012

Blog, - nu med patchworktendenser



JEG har kastet mig over noget, som jeg altid har set som tidsfordriv, for gamle koner og kedelige typer.
Så om det er fordi jeg er ved at blive gammel eller jeg bare er en kedelig leverpostejsmad, uden noget liv, må stå hen i det usagte....I kan jo nøjes med at tænke jeres tak, inden i kommer for godt igang......
I hvert fald, så er jeg kommet igang med patchwork, på min egen lidt ubehjælpelige begyndermåde, med hvad der sikkert dertil hører af skønhedsfejl, set med patchwork-ekspert-øjne....
Men et sted skal man jo starte. Har prøvet det for mange år siden i 9. klasse eller sådan noget, hvor jeg syede en pude i armygrønne (uskønne) stoffer. Køn var den ikke, men jeg fik prøvet tekninkken.
Så nu øver jeg mig lidt på søde stofbolde, med bjælder i, af alle mine stofrester.



Synes selv at det går nogenlunde, selvom det der med usynlige sting, ikke lige er min kop te. Se bare på næste billede hvor jeg havde lidt problemer da jeg skulle sy bolden sammen. Det er vel ikke meningen at man skal kunne se stingene, er det???




Nå med, jeg er også gået igang med en pude, syet over papstykker som boldene. Den er jeg snart færdig med.


Tænker det skal monteres på lyseblå baggrund. Men mere om det senere.....
Ha´en dejlig dag. Vejret er skønt her, ikke just patchworkvejr...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar