mandag den 2. januar 2012

Happy new year in krea-world



Så blev det 2012. Året hvor jorden går under, - hvis man spørger nogen. Det kan også betyde en ny begyndelse, hvis man lytter til andre.
Tror jeg vælger den sidste model. Om ikke andet, så er starten på dette år, en ny begyndelse for mig, på mange planer. Jeg starter med nye jobmæssige udfordringer om et par dage. Jeg har fået foden indenfor i børnehaveklassen og skal her fra det nye år, være børnehaveklasseassistent, SFO-pædagog og skolevikar. Det glæder jeg mig rigtig meget til. En god blanding, af indlæring og kreativitet.
Så er jeg startet på slankekur, ligesom så mange andre sikkert. Hæ hæ

Og så er det året hvor jeg vil satse mere på min ETSY.COM butik.

Jeg har lavet flere puder her i julen (derfor har der været stille på bloggen) og så er jeg begyndt at sy bamser af resterne. Det er jeg helt pjattet med og de bliver superduperskønne synes jeg.
Det er også året hvor jeg skal sende min store datter på highschool i USA. Bævre bævre.....Her skal jeg så lige have kappet navlestrengen først. Min datter har klippet hendes del (hun er meget moden)



Puderne er sat til salg på http://www.etsy.com/people/hostenfeld


Lidt ugler i nye farver er det også blevet til...............
Dem kan du også finde i ETSY.shoppen.

Jeg håber, at jeg får lidt mere tid til, kreative indlæg i 2012, - det er i hvert fald et mål.

Rigtig godt år 2012 til alle mine læsere.......................


1 kommentar:

  1. Godt nytår til dig også. Det lyder rigtig spændende med alle de nye ting, der skal ske for dig. Og søde bamser :)
    Kh

    SvarSlet