tirsdag den 10. januar 2012

Det vil jeg også prøve...

Skønt med lidt ny inspiration. Se hvad jeg har fundet. Søde, sjove ideer til kommende projekter som jeg kunne tænke mig at lave, med eller uden børn....
























Paper Trees - Friendly Forest Think Spring Collection











Hama bead weaving




Nå men så må jeg vist hellere igang. Den geometriske ranke er da supercool. Og filtdyrerne er lige i øjet til mit syværksted på jobbet.
Den stribede cardigan ser nem ud. Den må jeg da kunne lave......Det skal prøves.





2 kommentarer:

  1. Sikke nogle fede ting - der er vist noget der skal kigges lidt nærmere på! Og så vil jeg gerne lige sige stort tak for hjælpen med den sky jeg købte af dig på Amio, og som storesøster-pilfinger fik rodet sammen. Fantastisk service! God weekend til dig. Kærlig hilsen Mette

    SvarSlet
  2. Ingen årsag..... Også god weekend til dig.

    SvarSlet