torsdag den 8. december 2011

MiLLEDiLLE



Køb julegaverne hjemmefra og spar tid. Det har jeg gjort i år, så jeg er næsten færdig med at købe ind. Det er så dejligt nemt, når man ved hvad man skal købe.
Det er virkelig noget der appelerer til mit travle liv, som simpelthen er for kort til, at stå i den ene butik efter den anden for at få af vide, at det man kom for er udsolgt. Det er da virkelig irriterende!
Når så butikkerne ligefrem reklamerer med gratis fragt, ja hvad skulle så holde mig tilbage.

Se nogle af de skønne ting du kan nå at købe hos MilleDille.









Ja, det er da bare et  godt råd :-)

Her kan du købe dine julegaver uden fragt.

1 kommentar:

  1. Jeg køber også altid julegaver på nettet - det er nemt, ofte billigere og så er det lidt som selv at få gaver når man går og venter på pakkerne ankommer:-)

    SvarSlet