onsdag den 14. december 2011

Filt for de fllittige

Så er vores filte julepynt fundet frem. Det meste har mine børn lavet...Ja ja kom ikke her, de er virkelig naturtalenter. Det er noget af det julepynt, som jeg er allermest glad for. På tirsdag skal vi julehygge og filte igen. Så jeg må hellere tjekke om der er nåle nok.
























Skønt med kreative børn, ja selv sønnike på 12 år kan faktisk godt løsrive sig fra computeren for at filt julepynt. Se det er hyggeligt.......

Jeg syr iøvrigt puder og ugler fortiden...kan nærmest ikke holde op. Jeg må have nye varer i butikken på Etsy. Min pingvin/uglepude er efterhånden lidt populær og jeg er vild med at sy den. Her er en af dem som jeg er færdig med. Flere er undervejs...








1 kommentar:

  1. dine filt dyr er vildt søde og flot lavet tror også dine børn kan det der :) de har nok dine evner i håndarbejde :)

    SvarSlet