fredag den 25. november 2011

Vild inspiration


                        Scandi and Graziela fabric handmade cat toy plush softie by Jane Foster


Nå man begynder at skulle sælge af sit håndarbejde, melder tankerne sig.....
Hvordan skiller jeg mig ud fra mængden?
Hvordan finder jeg et koncept, hvor det på lang afstand viser, at det er mig der har lavet det? 
Hvordan skaber jeg den røde tråd?

Jeg læser en del blogs og finder blandt andet også inspiration på Etsy, Pinterest og i magasiner m.m

Jeg er totalt imponeret af de kvinder der har en stil, der er så klar som hende her.....
Jane Foster har virkelig en stil der kan kendes på lang afstand.



            Screen printed Retro Santa Father Christmas plush toy doll Jane Foster på Etsy


Retro Scandi style blue flower toy cat plush softie by Jane Foster

Se Jane Foster på Etsy HER
    
Hun har da helt klart fundet sit eget udtryk. Det der gør hende unik. Super sejt. Jeg får helt lyst til at købe noget, selvom jeg ikke har små børn. Blot fordi det er særligt.

Jeg er i gang med, at lægge alt mit håndarbejde ind fra de sidste mange år. Nyt og rester fra tidligere.
Fra Januar vil jeg koncentrere mig om, at finde min røde tråd. Sortere lidt ud og vælge mere fra,- end til.....
Jeg har det med at brede mig over for mange ting på en gang. Multitaskings bagside, som de fleste kvinder nok kender. hi hi

God weekend til alle.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar