onsdag den 16. november 2011

Oprydning efter sygdom

Jeg er så småt, ved at komme ovenpå efter en gang influenza. Derfor har jeg ikke været så kreativ de sidste par dage.
Men jeg har her til aften, ryddet lidt op i mine billeder og i det julepynt, jeg har lavet i løbet af året.



Her er et billede af de juletræer, som jeg laver i massevis for tiden.

De er nemme at lave og jeg får brugt med mine stofrester (og dem har jeg VIRKELIG mange af). Tre trekanter i lille, mellem og stor, danner grundlag for juletræerne. Der skal snor i, så de kan hænge.


Desuden så har jeg lavet en lille billede-collage af en lille nålepude som jeg har fået ideen til på nettet et sted. Den er supersød og nem at lave. God hjemmelavet julegaveide fra barnet ,til mormor eller farmor.

Nålepude i kaffekop






Ingen kommentarer:

Send en kommentar