onsdag den 9. november 2011

Har du styr på....

   Pakkekalenderen???


             
Julekalender




Eller pisker du hæsblæsende afsted,- og leder i legetøjsbutikker, supermarkeder, søstrene Grene, Netto og så videre, for at finde små søde, sjove og brugbare gaver. Så kan jeg kun nikke genkendende til det. Eller er du den type, der venter til sidste øjeblik eller ligefrem køber lidt gaver hen af vejen, for så at have glemt det en aften. Så i det første sekund, du slår øjnene op, så ved du bare at den er gal. Du fiser afsted, gennem huset, kommer med en totalt dårlig undskyldning for, ikke at kigge i sokken med det samme. Imens du pakker et eller andet ind i sølvpapir. Kaster dig igennem luften og smider det i sokken med et knap så diskret hurtigt kast.
Du nåede det og lille sønnike opdagede det ikke.
Mine børn er ved at være store og ønsker ikke gaver hver dag mere. Men jeg husker ræset, hver år ved denne tid. Jo flere børn man har, jo mere hektisk.
I nogle familier, kommer julenissen kun hver anden dag. HO HO. Det er jo en måde at gøre det på. 
Jeg ved godt at det er reklame, men jeg ville ønske at jeg havde den her mulighed, da jeg havde små børn. Jeg skulle med glæde have købt den færdiggjort til hvilken som helst pris.
Det er derfor jeg har lagt linket ind på min blog. For hos pakkekalenderen.dk kan man købe sig fra det show. Så med mindre at du er totalt overskudsMOR og har styr på gaverne allerede i oktober måned, pakket tjekket ind og hængt kreativt og designer-agtigt op, ja så gør dig selv den tjeneste, at se om du kan bruge færdigudgaven.
Klik på linket til højre på bloggen og få saglig julefred.





Pakkekalender dreng 5-6 år - 24 kalendergaver

Ingen kommentarer:

Send en kommentar