søndag den 6. november 2011

Christmas

Comes late this year........

Jeg plejer at komme i julestemning allerede i August måned, for så overhovedet ikke at komme i stemning omkring december.

Der har kun været en lille antydning af juleoptur i år i august, så måske kommer tingene til at passe bedre sammen her, denne jul.
I hvert fald, så er jeg først nu, begyndt at sy julepynt.

Her, små svampe til at hænge på juletræet





Mit foretrukne lige nu er dog kagemænd og koner. Jeg havde nogle udklippede filtstykker liggende, som jeg ikke har haft lyst til at gøre færdige. Det fik jeg så lige lyst til nu.



Samtidig så går man vel aldrig af vejen for lidt hjerter, gør man vel ???



Jeg tror, at jeg er sådan lidt gemmeldags, hvad julepynt angår. Selvom jeg synes det er helt vildt hipt, at se nyt og moderne julepynt i de smarte indretningsblade, så ender jeg næsten altid med noget der vist kan karakteriseres som Gertrud-look.
Det holder så i 14 dage, hvorefter jeg begynder at sortere ud i stadset. Når vi nærmer os jul, har jeg lige præcis den mængde pynt jeg kan holde ud, hængende fremme, hvilket ikke er særligt meget.
3. juledag, ryger det hele i kasser, - det var den jul. Men man kan selvfølgelig også sige, at så har julen varet i et par måneder, så behøver den da vist heller ikke at være længere...

Nem at lave, - se en stjerne og giv den hue og halstørklæde på.


Gavemærker af papirklip og pallietter

Sjovt nok, elsker jeg at lave det, - bare ikke at have for meget selv.

Jeg vil fortsætte....God søndag til alle

1 kommentar:

  1. SÅ mye fint!
    Hjertene, soppene, og pepperkakemennene var jo
    så nydelige!!! :D

    Herlig herlig!

    Ønsker deg en superduper kveld og
    ukestart! :)

    STOR KLEM
    fra Ida :)

    SvarSlet