fredag den 11. november 2011

Besøg i kreative omgivelser.

I forbindelse med mit arbejde, var jeg med en kollega på besøg i en stor ungdomsklub, her i løbet af ugen.
Klub Hampeland i Ølstykke rummer 400 børn. Det er selvsagt en stor klub og derfor byder den også på mange aktivitieter.
Jeg var selvfølgelig mest interesseret i deres krea-rum, hvor mulighederne var mange.
Se blot nogle af de sjove ting, de unge har mulighed for at lave. Hvorfor gik jeg ikke i sådan en klub, da jeg var ung? Nå, - men nu er jeg jo heldigvis pædagog. Så jeg kunne jo søge job i en klub.....I WOULD LOVE IT.



Jeg tror mønsteret er fra Bo Bedres børnejulebog... Den er da for sød den gris med unger. Er vild med trykknapperne


I nogle lidt andre farver, så ville den da være totalt hip


Diverse fra opslagstavlen













OG SÅ SOM ROSINEN I PØLSEENDEN.......





Ikke at jeg vil have den hængede, men den er da godt nok skøn.....
                                 

                                  Håber det kunne inspirere lidt. Rigtig god week-end







1 kommentar:

  1. fede ting de har lavede i den klub :)
    er vild med grisen med unger :)

    SvarSlet