onsdag den 26. oktober 2011

Ny Give away hos Madam Zikzak

Så fik jeg lige lyst til, at skyde en ny Give away igang.....





Her er en lille kalendergave til dig, bestående af sjove knapper, lidt bånd og perler.

Reglerne er som de plejer.

1 lod for at smide en kommentar (Husk e-mail adresse hvis du ikke selv har en blog)

1 lod for at sætte dig som fast læser

1 lod for at linke med billedet ovenover, på din egen blog.


Håber at du vil være med i min lille julekonkurrence. Så er du måske den heldige, der vinder materialer til de hjemmelavede gaver.



Held og lykke.

70 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Deltager da vældig gerne med 2 lodder (er på networked blogs) - skønt du får sådant et indfald.

    SvarSlet
  3. Dejlig give away. Jeg er med på to lodder.

    Kh Mette

    SvarSlet
  4. 2 lodder til mig tak.... Det ser rigtig spændende ud.
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  5. Hei på deg!

    Herlig give away... :)
    Jeg tar full pott - 3 lodd!!

    Stor klem fra Ida
    -Interiør drops

    SvarSlet
  6. Hei hei :-)

    åååå så gjerne jeg har lyst å vinne denne give awayen :-)
    Kjempefine knapper, bånd og perler!
    Trekker 3 lodd å håper at et av dem er et vinnerlodd

    Håper dagen din blir super
    Klem

    SvarSlet
  7. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    Knus Anette

    SvarSlet
  8. super fin give away. Jeg vil gerne være med på 2 lodder.

    SvarSlet
  9. Det vil jeg sørme gerne vinde. Så jeg melder mig ind i kampen med to lodder... :o)
    Trine V (tvejen@hotmail.com)

    SvarSlet
  10. Sikke nogle lækre ting man kan vinde.. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  11. Har lige opdaget din lækre blog.......har fluks meldt mig som fast læser og vil nu gerne deltage med 2 lodder og krydser virkelig fingre og tæer!! Ha' en dejlig dag :o)

    SvarSlet
  12. Super fedt med ekstra gaver op til december:)
    Jeg vil gerne deltage med to lodder (fast læser + kommentar).

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  13. Hvor ser det bare dejligt ud. 2 lodder.

    Jeg er på vej til Thailand den dag, så har nok ikke mulighed for selv at tjekke, medmindre det er om morgenen.

    Så skriver lige min mail selvom jeg har en blog.

    dklerke@hotmail.com

    SvarSlet
  14. jeg snupper 3 lodder :)i denne fine give away

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  15. Smidder gerne 2 lodder i hatten og håber jeg er heldig!
    Smil fra Pia

    SvarSlet
  16. Uh, hvor fint. :) Vil gerne deltage med 3 lodder.

    Line

    SvarSlet
  17. Dejlige krea-ting kan man jo altid bruge. Især her op til jul. 2 lodder til mig, tak

    SvarSlet
  18. Jeg vil rigtig gerne deltage med et lod.

    Flot give away

    SvarSlet
  19. Jeg vil også gerne deltage med 1 lod

    SvarSlet
  20. Åhhh ja, jeg vil gerne vinde jeg byder ind med 3 lodder.
    God weekend.

    SvarSlet
  21. Lækkert. Vil gerne deltage med to lodder. :)

    SvarSlet
  22. Jeg hopper all-in med 3 lodder og krydser fingre :o) (ved lige hvor de knapper skal sidde :o)

    SvarSlet
  23. Hej. Jeg smider fluks to lodder i puljen ;)

    SvarSlet
  24. jeg vil gerne være med på 3 lodder, tak:-)

    SvarSlet
  25. Jeg vil gerne være med med to lodder.
    Kh. Mette

    SvarSlet
  26. Vil gerne være med på lodder :)

    SvarSlet
  27. nice ;) to lodder til mig tak :D

    SvarSlet
  28. øj øj øj den er jeg klart med på!!

    3 lodder til moi:O)

    SvarSlet
  29. Åhr hvad - for en total toplækker give away, hvor ville jeg gerne have fingre i den.
    Har lige opdaget din blog og har tilmeldt mig som fast læser og dermed vil jeg gerne deltage med 2 lodder.
    God lørdag:-).
    Hilsen Trine

    SvarSlet
  30. Jamen dog. Er helt sikkert med på 3 lodder!

    SvarSlet
  31. 3 lodder til prinsessen. Vil meget gerne vinde sådan en lækker gave!

    SvarSlet
  32. Jeg vil gerne være med på 3 lodder, tak

    SvarSlet
  33. Jeg sætter 1 lod på spil ☺

    SvarSlet
  34. hapser to lodder :)
    mail: heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  35. Jeg vil gerne være med 2 lodder :)

    SvarSlet
  36. dejligt :) Jeg deltager med 2 lodder ;)

    Kh Nanna
    www.forleden-fik-jeg-hele-verden.blogspot.com

    SvarSlet
  37. Super lækker pakke!
    Jeg vil gerne smide 2 lodder i puljen!

    SvarSlet
  38. Det ser rigtig fint ud :-) Jeg snupper et enkelt lod.
    Mvh. Sofie http://filosliv.blogspot.com/

    SvarSlet
  39. 1 lod til mig :)Fin præmie

    SvarSlet
  40. Sikke nogle skønne knapper! Dem vil jeg gerne vinde - 2 lodder til mig, tak.

    SvarSlet
  41. Jeg vil også gerne være med på 3 lodder :o)

    :o) Karina

    SvarSlet
  42. Ihhh jeg vil også gerne være med - sikke en fin give away. Jeg vil gerne deltage emd 3 lodder :-)
    Ha en dejlig dag
    Frk.Munk

    SvarSlet
  43. Er med på 2 lodder :) Så fin en give away :)

    SvarSlet
  44. Sikke en fin blog du har. Jeg har lige meldt mig som fast læser og vil gerne deltage med 3 lodder i din julekonkurrence :-)

    SvarSlet
  45. Jeg ææælsker bare knapper (: er så meget med..
    Jeg har selv gang i en jule give away på min blog: s3qu3nce.blogspot.com

    Nupper 2 lodder

    SvarSlet
  46. Thank you for the chance at your fabulous candy.
    3 lodder
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  47. Deltager gladeligt med 2 lodder :o)

    SvarSlet
  48. Jeg er også meget gerne med på 3 lodder :)

    Kh Sara

    SvarSlet
  49. Kjempefin giveaway! Jeg tar alle 3 loddene ;)

    SvarSlet
  50. Jeg vil også gerne være med og tager 3 lodder - du er også velkommen til at smutte forbi min blog hvor jeg også har en give away igang..

    VH Rikke

    SvarSlet
  51. Hej. Sikker en fin gave. Den vil jeg da gerne smide to lodder efter.

    Hilsen fra Lone

    SvarSlet
  52. Jeg snupper 3 lodder og glæder mig til at følge med på din spændende blog :-)

    SvarSlet
  53. 3 lodder til mig tak;O) skøn inspirerende give away!

    SvarSlet
  54. Jeg er med på to lodder, og X'er fingrer :-)

    dortebech@mail.dk

    SvarSlet
  55. Måndens fedeste Give-Away har du deltaget hvis ikke så synes jeg du skulle gå forbi og deltage jo flere lodder jo større chance har du for at vinde de fede gevinster (: For at deltage gå ind på dette link og gøre som der står så deltager du (: HUSK at skrive en kommentar med hvad du har gjor og hvor mange lodder du deltager med (:

    http://dytbat.wordpress.com/2011/10/28/giv-away-november/

    SvarSlet
  56. dejlig kalendergave til mange gode timer. Jeg tager tre lodder :-)

    Rigtig god weekend til dig.

    KH tina

    SvarSlet
  57. Halløj...

    Jeg er helt sikkert med her...
    2 lodder til mig..
    Hilsen Kristina fra
    www.dutterier.blogspot.com
    strit1985@gmail.com

    SvarSlet
  58. Lækre ting! Hvorfor søren har jeg ikke set denne give away før?!
    Må da lige være med på 3 lodder! Linker til din give away på min blog med det samme! :D

    SvarSlet
  59. Jeg må bare deltage...så læg et lod i skålen :-)

    SvarSlet
  60. Det vil jeg meget gerne vinde !
    1 lod til mig tak:-)

    SvarSlet
  61. Hej! jag är gärna med på en lott!

    SvarSlet
  62. Hello!
    I want to play with you, please enter my name...
    I post in my sidebar...
    2 lodd
    lapappilon@gmail.com
    lapappilon.blogspot.com

    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlet
  63. Hvor fint :D
    Et lod til mig tak :)

    SvarSlet