søndag den 30. oktober 2011

Halloweenkostumer og kager


Onsdag aftens halloweenfest bød på klamme, uhyggelige og fantasifulde kager. Alle prøvede at overgå hinanden for at vinde kagekonkurrencen.
Mit kostume var scary klovn, fordi vi havde lavet et skørt cirkusoptog med børnene i deres uhyggelige dragter. Jeg foretrækker at lave mit kostume selv, udfra hvad jeg finder i skabet. Slipset og strømpebukserne er dog købt i en dollarbutik i Atlanta. Parykken er lånt, skørtet er fra et tidligere projekt med børnene...
Vi havde pyntet salen med lyskæder, halloween-lysestager, tyl, børns tegninger og klipperier.









                             Vi havde 43 tilmeldte i kageknkurrencen. Her er nogle af dem.





2 kommentarer:

  1. jeg er meget beæret over at min kage kraniehovdet med blodig hjerne og kniv er kommet med på din blog, og en super flot fest , i gør så meget ud af de, at det er en fornøjelse at deltage

    SvarSlet
  2. Ingen årsag ;-)
    Det var da en super flot kage.

    SvarSlet