mandag den 3. oktober 2011

Baby i trøjen

Pinned Image

Fundet her

UDKLÆDNINGSIDEER TIL BABY OG BARNLIGE HUNDE
JA, - det er jo ikke fordi jeg skal have en baby eller drømmer om det. Og dog. Når jeg ser de her kostumer, så kunne jeg da godt tænke mig en lille en. Et fint lille dukkebarn, som jeg lige kunne klæde ud og sy skøre kostumer til. De her dragter er da noget mere gennemtænkte, end det jeg kunne komme på da mine børn var små.

Jeg ledte egentlig efter halloween udklædningstøj og ideer til voksne, men faldt altså over de skønne unger.

Heldigvis har jeg en hund. Mon den kan bruges til at lege klædeud leg???




                                        Pinned Image



                                                   Pinned Image


                                               Pinned Image


Pinned Image


                                               Pinned Image



                                                      Pinned Image






                                            Pinned Image






                             Pinned Image


                 Pinned Image




          Pinned Image


Ham her har jeg ikke lyst til at møde en mørk aften.




              Pinned Image


Jeg er egnetlig modstander af, at give hunde tøj på. Men måske jeg alligevel synes det her er sjovt. I hvert fald blot til ære for fotografen.

                 Pinned Image

Jeg tror jeg må igang med at tænke. Jeg vil finde på noget sjovt. Jeg kan godt, jeg kan godt, jeg kan godt........










3 kommentarer:

  1. Hold nu op, det er sjovt! En skam, at ungerne er så store, at de ville nedlægge veto mod kostumer, de ikke selv har valgt ;) Vores hund Carlos er til gengæld nødt til at være edderkop engang :) Tak for et godt smil fra morgenstunden.

    SvarSlet
  2. Hummeren i gryden er noget af det sødeste jeg længe har set!
    Når jeg en dag får en baby, så skal den klædes sådan ud, til fastalavn om ikke andet :)

    Kh Julie

    SvarSlet
  3. Hej Julie
    Ja jeg er også vild med hummeren...så cute.

    SvarSlet