tirsdag den 11. oktober 2011

Atlanta




I det næste stykke tid, vil bloggen her være noget stille. Jeg rejser til Atlanta sammen med mine to børn, min kæreste og hans to børn. Hold da op hvor bliver det fedt. Vi skal bo hos min tidligere kollega og dejlige, kugleskøre veninde. I love you.
Hun og hendes mand har fået mulighed for at blive boende i USA i et år eller to. Vi skal derfor over og bo hos dem. Jeg savner hende på job og i dagligdagen, men under dem den store oplevelse det er.
Vi tager afsted på torsdag og vi glæder os.
Hvis jeg kan komme i nærheden af en computer, vil jeg ligge billeder ind løbende (hvis jeg får tid altså). Men ellers så tager min dårlige skulder og mussehåndledssmerter vel heller ikke skade af en lille pause.

Vores foreløbige planer er:
Tage en slapper fredag morgen, imens Christina (vores vært) deler mad, tøj og tæpper ud til de hjemløse og fattige (for sådan en persom er hun nemlig)
Spise frokost og køre rundt i nærområdet for at se, hvor vi er, når hun kommer hjem.
Lørdag skal vi SHOPPE i et skønt, stort outlet.
Søndag i kirke (for det gør man derovre) og på besøg på en ranch hos nogle venner vores værter har.

I ugen derefter skal vi se

CNN



Coca cola museum




Atlanta aquarium

Ja og så er der lige planlagt en lille køretur i landet omkring. Lad os se hvor langt vi kommer.
Josefine min datter skal med en pige på 14 år der hedder Hannah, i skole en dag. Josefine skal selv på high school til næste år, så det bliver så sjovt for hende at opleve.

Frederik glæder sig bare til at komme over og få en spand fuld af kyllingevinger.



Det har han set på Disney channel eller sådan noget. Der skal ikke meget til at gøre ham glad.

Ja og jeg......- jeg vil se om jeg kan finde noget lokalt håndarbejde. Som jeg kan inspireres af eller bare overraskes over. Hvis jeg finder noget sjovt, laver jeg måske en ny give away.
Anyway, der kommer billeder.

Pinned Image





2 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig skønt, og som en kæmpe oplevelse, for hele familien. Rigtig god tur til jer. ♥♥♥

    SvarSlet
  2. Hold da op hvor lyder det fedt - håber I får en fantastisk tur !! :-)

    SvarSlet