søndag den 11. september 2011

Stofemblemer

På opfordring....

Jeg har fået en opfordring til at prøve, at lave nogle af mine applikationer som stofemblemer (symærker).
Det har jeg hygget mig med i dag.
Jeg har været alene hjemme. Børnene er hos deres far og kæresten gemt væk i en kold og våd svensk skovhytte.

Nå, men så har jeg jo haft tid til at ekperimentere lidt. Det er svært at lave applikationerne meget små, så det kan ikke lade sig gøre. Ej heller bliver de ikke gode, når de laves med zikzak helt ud til kanten.
Derfor har jeg valgt at sy dem på et lille stykke stof. Ved ikke rigtigt om det er en god ide, men det er klart det nemmeste. Faktisk også det sjoveste for mig, da jeg kan boltre mig lidt med farver og mønstre....
Med døm selv, det er hvad jeg har fået nået indtil videre....

Stofmærker under udvikling.....mangler lige lidt øjne og så'n.

4 kommentarer:

  1. hvor er de fine.... Men er nok ik helt med på hvad de egentlig er for nogen???

    SvarSlet
  2. De er bare super søde;o) Jeg glæder mig til at se dem "live" og sy dem på et par forhåbentlig hjemmesyede bukser;o)

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare skønne..
    Hilsen Heidi

    SvarSlet