fredag den 2. september 2011

Sådan nogen modedyr

Modedyr, det er hvad de er....
Uglen, ræven og egernet, men det gør dem jo ikke mindre charmerende. Uglen er måske ved at være lige lovlig brugt.
Så i dag på job i papirværkstedet, da vi skulle lave billeder, af alle resterne, så var det de tre motiver jeg kunne komme op med.Det lå ligesom forrest i pandelapperne.
Da jeg kom hjem så jeg straks, at ræven da vist var lige lovlig Donna Wilson inspireret. Men mon ikke børnene er ligeglade med det?
De var i hvert fald hyggelige og nemme at lave. Tror jeg laver nogle skabeloner på dem og lægger dem ind på bloggen når jeg får tid....
Egernet blev lavet under skarp observation af en lille pige der fik lov til at bestemme, hvor tyk den skulle være, hvordan armen skulle se ud og så videre.




Tænker at de kunne se helt vildt søde ud i en sort ramme...


2 kommentarer:

  1. Hvor er de flotte!

    Ugler er en del af indretningen, sammen med alverdens andre dy - lidt back to basis om at være et med naturen.

    Det ville glæde mig hvis du har lyst til at deltage i konkurrencen om et ÆGTE Per Hillo maleri: http://designlacamara.blogspot.com/2011/09/konkurrence-vind-per-hillo-kunst.html

    God krea-weekend

    SvarSlet