tirsdag den 20. september 2011

Sådan går det jo nogen gange








Filturo med dyr
Tja det virkede ikke helt som jeg havde forestillet mig.
Dyrerne i sig selv er super, men sammen i en uro virker de ikke.
Jeg ved ikke helt hvad det er? Måske har jeg lavet ræven for stor eller også er det koen der er for lille i forhold til de tre andre. øv øv
Jeg har købt filt ind i de farver jeg skal bruge og så kan jeg ikke få det til at virke.

Nu har jeg gloet på den i nogle uger og kan ikke komme videre.
Tænker om der måske bare skal være 1 ræv og 3 kyllinger, - og så bruge koen og grisen til noget andet. Jeg har også tænkt på bare at skille uroen ad og bruge dyrerne til julepynt. Med en perle og lidt lækkert bånd kunne de vel godt blive lidt julet.
 Det kan også være at dyrerne skal hænge på et bånd i en lodret række......
eller skal jeg sy en mindre ræv ?????
Jeg er kørt fast.
Jeg modtager gerne gode ideer.

7 kommentarer:

  1. Jeg tror det er ordi ræven er meget "firkantet" i forhold til de andre dyr - De har alle sammen hals - Det har den ikke rigtigt. Men jeg synes i øvrigt at den er super flot, og at de sagtens kan gå sammen de 4 dyr:-)

    SvarSlet
  2. Åh jeg synes da at den ser super fantastisk ud! I mine øjne er problemet at ophænget er for lille - så de kommet til at sidde for tæt og det virker lidt presset. Måske et ophæng fra Rie Elise Larsen ville give mere luft mellem dyrene og de tager sig bedre ud? Og så måske et femte dyr ned i midten. Men altså flot arbejde!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. enig med de skal have mere luft måske hvis de hænger mere forskudt af hinanden !!!!

    SvarSlet
  4. Super fine dyr, de kan sagtens gå sammen, efter min mening, men jeg tror nemlig også at de hænger for tæt, så enten kan du lave en større ring, ellers må du have fat i et af de ophæng, som Mette skriver om. Men virkelige fine dyr!!

    Kh Katrine

    SvarSlet
  5. Rigtig sød uro, men tror også at ringen enten skal være større eller også skal ræven være mindre:-)

    SvarSlet
  6. Hej...Tak for jeres super fine respons. Jeg tror i har ret. Både med ræven og størrelsen på ringen.
    Det vil jeg prøve at arbejde videre på...

    SvarSlet
  7. Den er da bare så fin, som den er! Sådan skal jeg da også lave... Tak for inspiration...

    SvarSlet