søndag den 14. august 2011

Uha, her har været stille

Ja bloggen har ikke haft et indlæg siden onsdag. Det er da vist lang tid siden, at jeg har været så tavs. Tavs, men ikke ineffektiv, jeg er vist aldrig sådan rigtig ineffektiv (det kan faktisk godt være et problem, hæhæ)
Jeg har selvfølgelig haft travlt, med diverse halvfærdige projekter. Dem kender I alle jo nok ?
Jeg tror nogengange bare, at jeg har flere halvfærdige projekter end flertallet???

Hvorfor, - enten så får jeg mange gode (og mindre gode) ideer, som jeg selv tror på og fører ud i livet. Gerne på tidspunkter hvor jeg overhovedet ikke har tid til den slags.
Eller også, så er jeg sindsyg dårlig til at disponere over min tid og til planlægning, med det resultat, at jeg aldrig rigtig bliver færdig med noget af det, som jeg sætter mig for.

Nå men, på arbejdet fik de to piger, som havde lavet slaskedukker, syet endnu et outfit til deres dukker. Se her, de er da for nuttede....




Så skal kæresten jo også passes. Han havde klaustrofobi og ville UD i lørdags....Så det blev til take-away-kaffe og hyggesnak i Hillerød med udsigten her, - efter at vi havde kigge i butikker og købt en masse småting som ingen af os havde brug for. 


Billedet er taget fra torvet i Hillerød, med udsigt til slotssøen og Frederiksborg slot.


Så har jeg arbejdet lidt med mine stofrester og gamle t-shirts. Fik syet mig et tørklæde her i EFTERÅRS REGNEN....AARGHHH
For sommer er der jo ligesom ikke noget af !!!! Eller hvad? Er det bare her i Frederikssund der er blevet efterår? Nå men, så må man jo tænke kulde og blæst, så af rester og itu-klippede t-shirts har jeg syet mig et tørklæde......




Så er jeg klar til kulde og regn. JEG LOVER, AT JEG IKKE BROKKER MIG MERE OVER VEJRET. Det er jo ikke til at holde ud at høre på, jeg blev helt træt af mig selv. Hi hi
Kommer senere med ugens ide.

Rigtig god søndag til alle....

2 kommentarer:

  1. Sikke et flot tørklæde du har fået lavet, så kan efteråret bare komme an, kan det :)

    God mandag til dig :)

    SvarSlet
  2. Tak Elisa....Ja når nu det ikke kan være anderledes.

    SvarSlet