onsdag den 24. august 2011

Trommehvirvel...

Trut, truttelut, trut trut........Trompet trut og trommehvirvel.

Så kan jeg ikke trække spændingen længere og alligevel, så vil jeg først lige sige tak, til alle jer der har meldt jer i lodtrækningen om min sky.
Tak og mange gange VELKOMMEN til nye læsere. Det er skønt, at få så meget feed-back på min kreative ideer.
Det gør bloggen levende og sjov at skrive. Jeg læser alle kommentarer og kigger også forbi jeres blog i ny og næ, når tiden er til det.

Fordi der var så mange der ville deltage, smed jeg jo lige en lille ekstra sky i puljen, som træstepræmie. SÅ........vinderen af førstepræmien, den hvide sky blev.........

Helle med bloggen
belladotte






Trøstepræmien gik til
Trine med bloggen


TILLYKKE TILLYKKE TILLYKKE

Hvis I sender mig jeres adresse på min mail, så skal jeg sørge for, at I modtager en lille sky med posten hurtigst muligt....
Min mail adresse er : heidio@comxnet.dk




7 kommentarer:

  1. ej hvor er jeg glad den sky er bare så super skøn 100000 tak skriver til dig hvor jeg bor :)

    SvarSlet
  2. Hvor fint, og herligt tillykke til vinderne

    SvarSlet
  3. Tillykke til vinderne...men også lidt (meget) øv - de er altså så fine ;o)

    SvarSlet
  4. gratulerer så mye til de to heldige damer.

    beste hilsner til alle oss andre som ikke var så heldige i dag.

    fra Åpent hus :)

    SvarSlet
  5. Hjertelig tillykke til vinderne (men øvøv, for synes de er SÅ søde ;)).

    SvarSlet
  6. Gratulerer til de superheldige vinnerne.:)

    Trine:)

    SvarSlet
  7. Jubiiiiii!! :D Hvor fedt.

    Jeg har sendt dig en mail.

    SvarSlet