onsdag den 10. august 2011

Slaskedukker

Så  fik vi lavet slaskedukker...Som nogen måske kan huske, så havde jeg fået en bog, af en forælder på arbejdet med strikkede dukker.
Men da jeg hverken kan eller vil strikke med så små børn, så havde vi valgt den nemme løsning og købt tubestrik til vores projekt.

Og sikke svært det var. Sådan er det jo en gang imellem. Jeg vurderer forkert, - og tror at noget er nemt for små fingre, men så er det i virkeligheden et rigtigt svært projekt. Det var det denne gang. Alle fik dog lavet en slaskedukke som de var glad for. Det var måske nok i virkeligheden mig der havde for høje forventninger...

Men mine trofaste dygtige sypiger fra 3. klasse fik lavet skønne slaskdukker, som de nu er igang med at lave tøj til. Faktisk synes jeg de er flottere end dem i bogen, men døm selv...








1 kommentar:

  1. De er da skønne, og jeg kan også bedre lide deres ansigtsudtryk!

    SvarSlet