onsdag den 3. august 2011

Slagt en hvid t-shirt

Sidst jeg eksperimenterede med costumizing af en gammel t-shirt, tog jeg farve af med klorin.
Denne gang har jeg bogstaveligt talt "kastet" mig ud i, med mild hånd at drysse maling ud over min gamle trist t-shirt.





En flaske lidt for gammel og klumpet stofmaling, fik lidt vand og en rystetur. Den klumpede masse hældte jeg op i en plastikkop. Med en engangssprøjte plaskede jeg så bare lige løs, med maling hist og her. Resultatet blev da vildt cool, hvis jeg selv skal sige det. Det vil jeg prøve igen......

5 kommentarer:

  1. Super fed ide :0)
    Holder meget af at læse din blog med alle dine kreative indfald - ha' en god dag..

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot. Det er jo blevet en helt anden t-shirt :)

    SvarSlet
  3. Hor er det et flot resultat, du der har fået, og ikke noget de "andre" har magen til. Super flot. ♥♥♥

    SvarSlet
  4. Tak for jeres feed-back :-D
    Jeg synes også det blev meget godt.
    Jeg er hlet ærgerlig over, at jeg ikke kan finde flere egnede gamle t-shirts....

    SvarSlet