torsdag den 4. august 2011

Rolled paper - recycled

Sådan en vil jeg sgu lave.....Det kan da ikke tage så lang tid vel? :-D
Nå okey, så siger vi det. Det er nok ikke så nemt, som det ser ud. Men det er da en fantastisk god recycle ide. Tænk hvor mange sjove og pudsige "krukker" der kan blive ud af en omgang weekend reklamer. Jeg kunne jo gå i gang med at rulle og sælge dem som trendy interiør. Jubii jeg er rig, - helt uden at vide det....

Spøg til side. Jeg elsker den her vase. En dag så skal der rulles....




Okey den er knap så køn. Tog den bare med for at vise, hvad men kan med gamle aviser....




Den er da fed, men nok ikke så nem at lave.


6 kommentarer:

  1. Ej, hvor er det fedt! Jeg er så desværre én af dem der må ud og nasse gamle reklamer hos andre da vi har sådan ét 'nej-tak'-skilt på postkassen (øv, når man nu kan bruge sit 'affald' til noget så fantastisk!!).
    Efter at have kigget lidt på stolen er jeg nået frem til at jeg tror at det 'bare' er papirscirkler der er limet på en helt almindelig skal-stol. I så fald er det nok det nemmeste af de 3 projekter. Papircirkler, en god lim og så en masse lak!
    Det må næsten prøves!
    Tusind tak for lækker inspiration!
    Ha' en skøn dag!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  2. Jane har ret i det med stolen - den er nem at lave. Bilka har tit de der skalkstole til 99 kr. på tilbud som kan bruges. Sikkert ikke fed at sidde, men flot vil det se ud som skulptur :-)

    SvarSlet
  3. er helt tosset med både vasen og stolen. Tænker, at der er det altså for en gangs skyld en fordel, at vi modtager tre aviser på bopælen! Så er der grundlag for en ordentlig omgang rulning :-)
    Har du nogen vejledningen til, hvordan man gør?

    SvarSlet
  4. FED stol :) Det ligner næsten bolcher :)

    SvarSlet
  5. Hold nu OP!!!! Det er da skønne sager.

    SvarSlet
  6. Ej, hvor ser det fedt ud.

    Er der noget af jer der har været igang med at prøve???

    Skal papir rullerne måske i noget flydende lim, inden de sættes sammen, eller er det stærkt nok i sig selv?

    Det skal sgi prøves...

    SvarSlet