onsdag den 17. august 2011

Nedtælling

7,6,5,4,3,2,1........og lift of.



7 dage til, at min give away udtrækkes. OG SIKKE EN FIN MODTAGELSE den har fået.
Mange nye læsere er kommet til bloggen. Velkommen til !!!
Mange rigtig dejlige og fine kommentarer til min sky. Tusind tak for det.

Da der nu er så mange der vil deltage i min lodtrækning den 24. august, så vil jeg smide endnu en sky i konkurrencen.

Den er lidt mindre og i en anden farve....Så som andenpræmie, kan du altså være heldig at vinde den lille sky.




3 kommentarer:

  1. Nøøøj, det var dog ualmindeligt gavmildt af dig!!

    Så er der jo lige pludselig dobbelt-op på vinderchance, juhuuu!!!;=)

    SvarSlet
  2. Tak, det er hyggeligt at følge med ;o)Ej, hvor sødt af dig. Sød gråvejr sky!

    SvarSlet
  3. Skønt! Ihh hvor jeg krydser fingre. :-)

    SvarSlet