mandag den 8. august 2011

Første dag på job...

Så gik første dag. Den er jo ligesom altid den værste. Nu er jeg igang igen og det er fint nok. Selvom jeg havde fuldstændig glemt hvor meget børn larmer....Det var ligepå og hårdt. Mødte ind, da 200 børn fik fri fra skole og kom glade og larmende i SFO....

Så nu sidder jeg i min sofa, stirrer lidt træt på ingenting, imens regnen siler ned og torden brager i baggrunden.
Drømmer mig lidt væk til weekendens hygge med mine egne unger.
Lørdagens hundeluftning med min teen-age datter fik et heldigt udfald. Vi stoppede op med hunden der skulle lette ben (Han er i øvrigt blevet klippet. Ikke bare klippet, men virkelig klippet)......
Vi stoppede op midt i en bunke kløvere og bedst som vi står og taler, ser vi ned.
Det vrimlede med fire-kløvere.....SÅ heldig, så heldig. Nu må jeg bare lige tage købe en lotto og så er den potte ude...







     





Nå, men ud over at nyde en gåtur, fik jeg tage billeder af alle flagrankerne jeg havde liggende....Endelig skulle jeg måske sige. De har være færdig længe.

De er nu til salg på min butik på AMIO



Så selvom, det er lidt trist at sommeren måske er slut nu, så vil jeg se på det fra den lyse side og måske gå lidt agurk i fuglesyning....
Eller skulle jeg måske sige PIP...






3 kommentarer:

  1. Hej Heidi.

    Sælger du af dine fugle?! I så fald hvad koster de? Synes nemlig de er så fine;-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Jeg tror også jeg ville købe et par lotto hvis jeg var dig. Det ligner jo en helt ny hund du har fået. Og super flotte flagranker du der har fået lavet. Jeg drømmer også om en lille bunke, men synes der er så mange andre ting der sniger sig ind foran. Hvis jeg er heldig bliver det måske til noget en dag.

    Mvh Tina

    SvarSlet
  3. Hej Mette...
    Jeg havde nu tænkt at fulgene skulle sættes sammen 4-5 stykker med perler imellem, men du må da godt købe nogen, hvis du har lyst.
    To for 25 kr plus porto....

    Hej Tina...Du må igang. Nogengange er det jo sådan, at når først man er startet, skan man ikke stoppe igen :-)

    SvarSlet