søndag den 7. august 2011

Byt til "nyt"

Hvem så TV-avisen i går....Der var et super godt indslag, lige noget for en second hand junkie som mig....
En kvik mor til en bunke børn, havde lavet en byttecentral på nettet.



Byt dit gamle tøj og dine fejlkøb til noget andet gammelt tøj...hæ hæ. Det er da smart. Jeg elsker jo at støve genbrugsbutikker igennem, for at finde en helt særlig jakke, buks eller anden sag, som ingen andre har.
HÆ, - og nu kan jeg gud dødemig gøre det hjemmefra. Jamen hvor heldig er jeg lige ?!

Det er såre simpelt. Du laver en profil, det koster 29/45 kr om mdr (afhængigt af, om du skal lave en profil til børn, voksne eller begge dele)
Så oploader du billeder og beskrivelser af dit eget gamle tøj, optjener herved point som du kan købe for....
HVORFOR har jeg ikke fået den ide???

Så nu støver jeg rundet i huset og finder tøj, som ingen går med. F.eks et par næsten nye Humør bukser til 800 kr, som knægten er vokset ud af (godt nok med et lille hul på det ene knæ, men mon ikke en frisk fyr på 10-12 år er ligeglad med det)
Eller som feks den søde hvide jakke som vi købte til min datter sidste år, da hun skulle konfirmeres. Den har hun haft på en gang.....!!!
Nå jeg må igang...Så hvis du også, er en second hand junkie som mig, så ses vi måske på

http://www.swapamok.dk/woman





6 kommentarer:

  1. Hej Heidi. Jeg så godt indslaget og tænkte ligesom dig at det er en fantastisk ide. Jeg skal ha kigget lidt nærmere på det en dag.

    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Hvorfot filan får jeg ikke sådanne ideer, så jeg også kan tjene styrtende med penge ?. Ikke fordi den er total ny hendes idé, men smart nok. Mere end 500 profiler gange 29 kr. Om måneden ! - uhh de tjener SÅ mange penge dem, der laver de sider, hvor man skal oprette profiler. So clever :-)

    SvarSlet
  3. Hej Heidi!
    Tusinde tak for blog awarden. Jeg har ikke haft tid til at kigge så meget på den, men jeg er glad for du tænkte på mig. Desuden har jeg haft store problemer med at udgive indlæg og har slet ikke kunnet kommentere på egne og andres tråde. Men det ser ud til at have løst sig selv med lidt ferie.
    Kh
    Monika

    SvarSlet
  4. tak for fedt link det må jeg kikke mere på :)

    SvarSlet
  5. Hej Mette..Ja du må ind og kigge. Jeg har fået ryddet helt vildt op i børnenes skabe :-)

    Bettina. Jeg tænker så det knager. Jeg vil også finde på sådan en genial ide...!

    Hej Monika. Ingen årsag. Du var min første læser og jeg kigger jo med på din blog ind imellem...

    Hej Helle. Jeg tænkte at det var lige noget for dig, din kjole-freak.....Mon ikke du har lidt tøj i overskud du kan bytte til en lækker fest-sag....? :-)

    SvarSlet