mandag den 25. juli 2011

Rejsetips til Sverige søges

EFTERLYSNING
Jeg er jo en af de heldige ejere af endnu 2 ugers ferie....I morgen går turen til Lalandia med min søster, mor og mine to store, frække, friske unger, - Josefine og Frederik.

Fredag er vi så hjemme igen, med svømmehud imellem tæerne og rynket hud og nussede håndklæder. Vender lige herhjemme en dag, imens vaskemaskinen kører og postkassen tømmes.
Derefter skal vi til SVERIGE og det er så her at efterlysningen kommer.....



Vi skal til Angerdshestra lige lidt under Jönköping. Jeg kunne godt bruge lidt gode rejsetips til seværdigheder der SKAL ses, ideer til hyggelige små byer til cafebesøg og evt. shopping, MEGET GERNE hvis der er hyggelige små butikker med håndarbejde, stof, hobbyartikler eller second hand lidt af hvert......

Så er du indfødt svensker med postnummer nær Angerdshestra, eller i området nær Jönköping eller Vättern, - eller bare tidligere turist med gode oplevelser du gerne vil dele, så hører jeg gerne fra dig.....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar