tirsdag den 12. juli 2011

Pin it on Pintrest

Så kom jeg igang med at pinne på Pinterest. Super sjovt, når først man har fundet ud af hvordan det virker. Hjemmesiden indeholder 1 million fede billeder af sjove, lækre, super ideer og DIY.
http://pinterest.com/

Og når man som jeg, er idejunkie og klipper ideer ud, som jeg ligger alle mulige steder, er Pinterest et super godt arbejdsredskab. Her er der samling på tingene. Prøv det selv. Se i øvrigt hvad jeg fandt. Den ide er da for sjov. Det skal jeg helt sikkert prøve en dag med ungerne på job. Lækkert med lidt maling-svineri :-)


Eller de her skønne ugler, lavet af toiletruller. Jeg hader at smide toiletruller ud. Jeg ved, det lyder så dumt, men de må da kunne bruges til noget sjovt. Jeg synes den her ide er sød og sjov og så kan de fleste børn være med her.
Her er der ikke noget rigtigt eller forkert. De er skønne og især i flok. Så det er bare om at komme igang med at samle ruller, for nu skal der ugles...



Ophavsmanden til den ide, kan du møde på pinterest her....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar